Повернення
Право споживача на повернення товару.
Споживач має право повернути непродовольчий товар належної якості, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право повернути товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
Повернення товару здійснюється за рахунок покупця.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві не пізніше ніж протягом семи днів.
Надати товар Вам необхідно надати товар, гарантійний талон (якщо є), оригінал касового чека, сліп-чек (при оплаті банківською платіжною карткою) або видаткову накладну і паспорт, щоб засвідчити особу.
Чекати повернення грошей - співробітник Центру видачі замовлень огляне товар на предмет експлуатації. Якщо товар належить до технічно складного, продавець залишає за собою право вимагати проведення діагностики товару в умовах уповноваженої виробником сервісного центру:
За умови оплати платіжною банківською карткою, повернення грошей буде здійснено на картку, з якої здійснено оплату.
За умови оплати товару через кур'єрську службу (післяплата) - повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів (після отримання товару продавцем і надання заяви з реквізитами для перерахування)
За умови оплати товару банківською платіжною карткою на сайті - повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів на картку, з якої здійснено оплату.
Термін повернення грошей за товар, який був придбаний за Центром видачі замовлень може збільшитися, але не повинна перевищувати 30 днів з дня отримання товару та заяви на повернення.